جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: متهم این ماجرا که حالت طبیعی نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران پلیس را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود.
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف مزرعه بزرگ ماری جوانا در این دانشگاه توضیح داد.
طبق آنچه در کتیبه‌های قدیمی مربوط به تاریخچه طهران پیدا شده، پس از فتح شیراز به‌دست آقامحمدخان قاجار یا همان بنیانگذار دودمان قاجاریه و با سقوط حکومت زندیه، خانواده سلطنتی زند به روستای یافت‌آباد در تهران منتقل _ تبعید_ شدند تا برای جلوگیری از کودتا و هر گونه آشوب تحت مراقبت قرار گیرند.
هافبک جوان تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ آزادگان، تحمل فضای رختکن بسیار دشوار بوده است.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
فوتبال آن روزهای ایتالیا کاملا استراتژیک و در مجموع دفاعی بود؛ در واقع فوتبال سرگرم‌کننده، فدای عملگرایی خشک شده بود.لنتینی خیلی به این فلسفه علاقه نداشت. فوق‌العاده بااستعداد بود و به نظر می‌رسید که گوشش چندان به حرف‌های مربی بدهکار نیست؛ بدلی جذاب برای شیوه به‌شدت منظم و تاکتیکی فوتبال کشورش.
عبدالکریمی گفت: من از قدرت سیاسی کشور صراحتا می‌خواهم اشتباهاتی را که درخصوص هواپیمای اوکراینی مرتکب شدند دوباره تکرار نکنند. سقوط هواپیمای اوکراینی نتیجه رفتار بچه‌های ایران نبود، بلکه حاصل شکست ما در جنگ سایبری بود. قدرت سیاسی، اما به خاطر غرورش و به خاطر اینکه نمی‌خواست شکست را در عرصه سایبری بپذیرد به شکست سنگین‌تری تن داد. یعنی سقوط هواپیمای اوکراینی به گردن نیرو‌های داخلی انداخته شد و به یک حربه علیه منافع ملی ما بدل شد. در صورتی که اگر قدرت سیاسی در روز نخست واقعیت را مطرح می‌کرد و در عرصه رسانه‌ای درست‌تر عمل می‌کرد، امروز هم کشور با بحران‌های کمتری مواجه می‌شد. قدرت سیاسی باید بداند که میدان نبرد امروز وارد مراحل دیگری شده است.
کیهان نوشت: محافل غربی، ماجرای تلخ سانحه هواپیما را بهانه‌ای برای تحت‌الشعاع قرار دادن حمله موشکی سپاه به بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق (به تلافی جنایت ترور سردار سلیمانی) کردند.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار از کوه عظیمیه/ کله پاچه قاتل زن میانسال/ ماجرای عاشقی که دزد شد!/ خدمتکار خانه سارق انگشتر برلیان/ تیراندازی در بیمارستان دامغان/ قتل مرموز استاد دانشگاه/ پادشاه روانی خون به پا کرد!/ رضایت اولیای دم و قبولی در دانشگاه معجزه خداوند بود
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر گفت: در زمان تقرب به باند هواپیما با باد بسیار تند دچار تکان‌های شدید در هنگام فرود می‌شود و به همین دلیل گیره‌های نگه دارنده سقف داخلی هواپیما باز می‌شود و بخشی از این سقف داخلی هواپیما روی سر مسافران فرود می‌آید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دردسر مرگ سارق برای مالباخته‌ها/ راننده عصبانی زن جوان را زیر گرفت/ ماجرای فیلم چاقوکشی خانوادگی!/ رهایی پسر ۵ ساله از چنگ آدم ربایان/ ماجرای سقوط پیرمرد از دیواره سنگی رودخانه/ قتل عام ۱۰ نفر به دست مرد شیشه‌ای/ نیمروی خونین!/ شوهرم می‌خواست مرا با تبر بکشد
ماجرای سقوط پیرمرد از دیواره سنگی رودخانه
دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای گل فروش تزریقی!/ درخواست طلاق به خاطر عشق به فوتبال/ دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی/ قتل هولناک راننده پیک اینترنتی در درگیری ۲۰ نفره/ همدستی پدرزن و داماد برای سرقت از خانه‌های کرج/ رهایی گروگان ۳ میلیاردی در کمتر از ۲۴ ساعت/ ۲ بار قصاص برای تیرانداز سیاه پوش!/ پایان مرگبار میانجیگری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ